ÅÅ, vad jagälskar att klaga!

Haha, åå, fortfarande sjuk...  som det ser ut nu, så kommer jag stanna hemma från skolan imorgon, skit kul, saknar alla, och hatar att vara ensam hemma :(, det tråkigaste som finns! kommer hamna jätte mycket efter i skolarbetet, just när man jobbat ikapp alllt, och låg bra till... super kul (Y), städar iallafall rummet just nu, inte ett dugg kul, men det måste ju göras eftersom det är söndag... och annars får jag mindre pengar... kul liv hehehhe, men men, tänkte mest berätta att jag lever ^^, jappsie, vad mer kan jag skriva? har väl inget som mina hela 1 besökare kan läsa, och det är jag ^^, SAKNAR en viss människa, puss på dig! längtar tills vi kan ses igen... puss puss det var nog allt ^^

Hahha, bild från i sommras, hade typ bränt mig över hela kroppen ^^, men härliga minnen där bilden är tagen, i ett tält, kunde man ha mer kul i ett tält? XD
 
? Anonym

Jag läser ju via mobilen :D:D varje dag!

Svar: omöjligt ;), det måste vara fel i min statestik då ^^
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR