Personbeskrivning!

Sitter på svenskan nu.... har något miljöbeskrivning, men vi ska ändå inte göra det :S, hänger inte med :S hahahhaha.... 
 
 
 
 

Morgon i bageriet:

Stegen mot Bageriet blir allt snabbare och snabbare, lukten av dem nybakta bullarna med kanel och vanilj strömmar upp i näsan och gör att jag nästan springer lite smått dit. Tanken av att kunna ta en tugga av en nybakt mjuk fralla gör att det rinner i munnen. När jag kommer in på bageriet så kommer värmen strömmande emot mig. Ljudet av äldre damer som säger vad dem vill ha och allt knoddande och plingande från ugnar och kockar gör att man inte vill lämna stället, men jag måste, så jag beställer det jag ska ha och går med tunga steg mot kylan. Jag skulle ju in och köpa en fralla till frukost men kommer ut med en hel kasse full med bakelser. 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR