Så som vi lever våra dagar, Lever vi våra liv.

Hela helgen har varit helt jävla underbar, perfekt med andra ord!. Fredagen började med onödig dag is kolan, 50 min i skolan sen sluta, va njuden på en fest, men var helt otaggad på att åka efter denna vecka som kanske inte varit den bästa, men ångrar mig inte en sekund att jag åkte dit, det är i dom dåliga tiderna som man ser vilka som är en äkta vänner, och det har jag verkligen fått redapå nu, puss på er. hade iallafall en rikitgt underbar kväll/natt, hur mycket skratt som helst, sov sedan hos min hannis, fast hon skulle jobba på lördagen, hahah, upp vid 5? snacka om att man var död, haha, älska att åka buss vid den tiden,vinglade och snurrade lite... men det gick bra. sen på kvällen så drog jag ut igen, fast det var lite lugnare då, mys. varför jag inte upptaderat så mycet, har inte haft tid, u know, bussine woman... 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR