U make me depressed

Jag fattar inte längre, hur kunde du? Hur kunde du göra så mot mig? vi var vänner, riktigt tajta vänner och du gör något fittigt? Du har jämnt klagat på andra som har en partner att dem bara omgås och glömmer bort oss andra, och att du skaffar flickvän så skulle du vara minst lika social som du va då? men vad hände? hallå? jag gav er 2 månader, inte ens ett hej fick man på sms? var man så lite värd eller? du glömde visst bort dina vänner. jag sms-ar dig och får äntligen en dag jag kunde träffa dig, om 1,5 veckor, på riktigt? när jag fråga om du inte ens kunde träffa mig i 20 min för jag mådde riktigt dåligt och behövde prata med dig, då sa du nej, jag har inte tid, jag sa visst, vi syns nästa måndag då. men så kommer denna dag, denna måndag när vi äntligen skulle träffas, och vad händer joo, du kan inte för du ska fucking träffa din brud, säger ba, men dra åt helvete med dig, på riktigt? jag har känt dig sedan vi var 5???, och detta?, träffa din fucking flickvän om du nu inte har tid för mig? men jag tänker inte fucking ta upp mer tid för att få dig stt träffa mig, inse BIATCH....
 
 
Så där med jag är arg och ledsen över en viss person, och det får mig att do stuff i know i will regret but FISH

ojoj, hejsan snygging! <3

Svar: Hahahah, hejsan på dig med sexy ;) <3
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR