We are the retards, one from the wood one from the city

Japp, då sitter jag på ännu en bussresa ifrån skogen, nu vet alla det, jag bor i skogen, mysigt på sommarn, hemskt på vintern! Men iallafall, samtalet vart lite lågt igår Höhö, vi kan ju låstas att det är med en as snygg kille och inte min bästis jag pratar med, då kanske det hade vart väldigt gulligt!

Iallafall, bjuder på en bild på mitt skolfoto, för aa, jag är ju på väg till skolan, jag vet jag har liten rumpa, faktiskt ingen, så nu behöver ingen kommentera det ^^
Skoja, tog bort rumpan så nu får ni diskutera mitt vackra ansikte istället!

? Anna

Synd att det bröts bara ;) är det jag som är från the city eller? Haha :) c ya soon bitch! :D<333333

Svar: Haha, vet :/, haha va tror du, du är den från landet ;) driver klart du är "the city" ;) <33333
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR