Jag svär det var jag

Det vart ingen ny mobil, tydligen skulle det ta minst 2 veckor innan jag kunde få en ny... surt... mobillös och noss på fejjan... praktiken är slut och den nya börjar direkt efter nyår, längtar!, dock lite besviken, fick på solna sjukhus, lite jobbigt att åka, men det löser sig säkert ;), snart jul och jullov! så sjukt skönt, har dock väldigt många uppgifter kvar att göra innan jag kan ta jullov :/, några old friends kommer över på fredag för vin och julbak! skit mysigt! sedan så ska vi klassen dra ut den 25, så jäkla taggad!!!!!, fast mer taggad är jag nof till nyår, kommer bli såå grymt kul! fast mest taggad är jag till studenskivan och sjävla studenten ska vi nog inte prata om! 
Iaf, var ute i fredags och firade mirre pirre, vart riktigt lyckat, ramlade grovt när vi sprang till bussen, säger nog hur lyckat det var, armstödsvägen anna! ;) hahahahha, fattar inte att vi blir så va med på bild kåta... man är ju inte snyggXD hahahahhaha
 
Hahahha, måste visa min nya idol!!! skönaste killen EVER!!!!
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR