stress!!!!!

Inge bloggande på länge, men har varit väldigt bissig... haha, ee praktiken är snart slut, och då börjar skolan igen, stress stress på hög nivå, så på lördag blire att sitta hemma hela dagen och plugga, jobbar på söndag och ska fira mirre imorgon. fullt upp, är ledig idag, skööönt, skulle plugga men min mobil har pajat så ska åka in snart och köpa ny, hoppas på en iphone5s men det kommer nog bli en iphone 5 bara, har inte riktigt råd med 5s. 
känns så grymt konstigt utan mobil, jag kan inte göra något, min mamma försökte få tag på mig igår, så först smsade hon anna, sen slutade det med att hon ringde en av personelen på mitt jobb och frågade efter mig, tur att jag var där XD hahah, kaos.. men snart så, snart är jag kontakt bar igen. iaf, förra helgen var en sån grymt bra kväll, helt, sjukt bra, Grattis anna i efterskott igen XD,så nu hoppas vi på att denna fredag blir lika bra!!!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR