Feb. 28, 2013

Haha, OMG,länge sedan jag varit så här bakis alltså, men det är ju bara tecken på att man haft kul ^^, Hahaha, fifan, först drog jag och Wille på Happy hour, 3 shots senare hittar man några hon kände igen och man drog med dom till någon bar, så grymt jävla mysigt och cp kul:D, vi drog en till shot och beställde en öl, vuxen poängXD, Wille drog, så var själv kvar med dom, haha, sköna lirare, drack några glas till, haha, vingla därifrån med dom till bussen, tappar bort mitt busskort! Hur fan lyckas man???, OMG, så dom smuggla på en skit jävla cp packad mathilda på bussen, envis som jag är så skulle jag träffa en kompis, slaggade där, sedan kommer världens söta och bästa Willemo och köper en buss remsa till mig så jag kan ta mig hem! Fyfan vas jag älskar dig gumman! Du är bäst!

Åh, jag älskar dig också hjärtat!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR