Allt jag vill är att bli älskad

Det är stunderna när du sitter ensam hemma som alla känslorna kommer, fast det är bara dem dåliga som kommer, aldrig dem posetiva, dem roliga och det man vill komma ihåg, utan de som kommer är minnena, minnena från förr som man gör allt för att glömma, alla ord,alla slag, men mest av allt sveket.. sveket från vänner, familj och killar. Hur elak måste jag inte varit i det förra livet för att förkänna detta? jag måste ha varit djävulen själv? 
 
En sak som jag tänk på det är ordet lovar, betyder inte detta något i dagens samhälle längre? när man lovar något så ska man väl hålla det! eller? jag vet ju inte, är ju lite efter tydligen i dagens samhälle, men jag trodde ordet lova betyda att man skulle hålla det man sagt!
 
 
All I need is a hug, from someone!
 
? Hanna

kraaaam <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR