Roligt avslut på denna dag då...

FYFAN vad jag hatar sl och skogen ibland eller ibland å ibland typ alltid, först så tvingas man vänta i skolan en halvtimme efter att man slutat för att inte behöva sitta ute och vänta på sin buss i 55 min, och sen när man suttit ute i minus grader och fryser som in IHELVETE så sätter man sig på bussen och har 40 min buss resa framför sig, och så när man ska svänga in till mitt område så tänker man åå, äntligen hemma.. Men NEJ, du ska bussen mot storstaden ha fucking kört i diket så busschauffören kan inte åka in i mitt jävla område, så man måste hoppa av och fucking gå 4,2 KM i kålsvart mörker och man ser inte ett fucking Piss pluss man måste bära på en jobbig cp dator... Nu tänker jag avgå!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR