drunk mood of

vilken jävla natt der varit alltså, en av dem bästa, men endå inte. tog bort tobbe ifrån mitt liv, helt och hållet, grät som en bebis, men var endå lycklig att jag gjorde det. det kanske var lite elakt detr jag skrev, men han förtjänar verkligen det... 
 
japp nu till det roliga, fyfan vad vi garva XD satt på min balkong, skulle åka till henne, fick 2 nummer av killar bara på väg till tåget XD, vi snacka med massa folk på tåget XD, vi haffade ordningsvakter, vi kissade på perrongen, vi snacka med fler människor på bussen, spydde ut genom hennes fönster och vakna idag och piss som fan och faktiskt inte riktigt kmr ihåg det jag skrev till tobbe förutom att han ej förtjänar att vara lycklig... jaja.. nu blire att tagga till midsommar, har snackat med Alex, så vi ska för festa med han och alla hans polare, ska bli skit kul, länge sedan jag träffade honom ^^
NU är det fucking sommar lov, och den har börjat as bra!!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR