Like a roller coaster

Okej, denna vecka har verkligen varit annorlunda, jag gick från att vara super glad till skit ledsen... Jag klarade inte av att göra klart mina uppgifter jag var tvungen att göra för att få godkända betyg, jag sover skit dålig, jag vet inte riktigt vad det är med mig... Känner mig bara så äcklig, jag har gjort fel, jag har gjort något dåligt, jag vet ej vad jag ska göra!

Jag vet att jag måste kolla upp det, alla mina vänner säger det, men ni sitter inte i min situation, jag vågar inte, jag vågar inte att jag står där med ett plus i handen.. Vad skulle jag då göra? Allt är bara kaos och jag vet ej vad jag ska ta vägen längre, jag har alltid mina vänner och jag älskar dem över allt annat, men jag börjar undra om dem kanske inte räcker till längre! Mena när jag står där själv vid tåg stationen och tåget kommer, det skulle bara vara så enkelt.




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR