Min måne min sol.

Om man säger vi hörs, betyder inte det att man ska höra av sig då? Mitt största misstag var inte att jag åkte till dig eller att jag sov hos dig, utan för att i några sekunder faktiskt trodde på det du sa! Hur dum kan man faktiskt vara och gå på det den där skiten igen? Du visste mycket väl att han bara ville ha "sex" hur kunde man vara så dum och trodde för någon sekund att han ångrat sig och ville ha något mer...

Dom där orden, gjorde så hela min kropp bara smälte... Sättet du höll om min och pussade mig och sa hur mycket du saknat och gillar mig, hur kunde jag tro att det var äkta? Känner mig som en blåst bimbo som ej lyssnade på mina vänner när dom sa till mig att jag ska ta bort ditt nummer, och aldrig mera träffa dig, hjärnan och nästan alla vänner säger 1 sak... Men mitt hjärta säger 1 annan sak.. Vad ska man lyssna på?för tillfälligt vill jag lyssna på hjärnan, men jag vet att om någon dag, eller i helgen när du kommit hem, så vet jag att hjärtat kmr ta över, för det är ju sommar lov nu, och mycket kan hända under denna tid!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR