Summer break

Vilken jävla toppen dag det varit. Vaknar med att världens bästa Mirre ringer och säger att vi ska dra till Långholmen, skyndar mig ochbörjsr min vandring ner till tåget, när jag kommer till söder möter jag en super söt Mirre med jordgubbar i handen, hon säger att Robin ska med och han har det jag älskar mest, DRICKA! As najs, så vi vandrar till badet, sätter oss knäpper en öl, han hade till och med fixat lime till ölen, så sjukt gullig ^^, sen drack vi lite Rosé man vart lite tipsy men det var bara najs, sen pizza på det, snacka om att leva livet ^^, hon kmr till mig imorgon också, så jävla naaaajs, då ska vi köra balkong häng ^^ SUPA, och sen dra ut på krogen LOVELY

Stackars lilla mirre som brände sig :(




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR