TAGGA GAL1 FUCKING BRUDAR

okej, nu är jag vaken, klar fixad för en lång färd med buss och tåg, är så jävla taggad. och skit glad :)
jag har vinet i höger hand och spriten i vänster, så nu äre bara att köra höger - vänster XD
nej men, är taggad och omg omg omg, kmr bli så sjukt jäääääääävla kul!!!!!  
 
ska snart börja gå ner till östertälje station eftersom det är strejk^^, jag har cp ont i min handled ifrån fotbollen igår när jag stod i mål, japp, skadad XD haha, nej men vafan spelar man med killarna och ska visa sina målvaktskills så får man skylla sig själv :)
 
nej nu ska jag sätta på mig skorna och börja gå ;D så jävla glad och lycklig och INGET/INGEN kan få ner mig från min glädje bubbla, så SUCK ON THAT BITCHES!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR