Time is never wasted if you are wasted all the time

Börjar undra om det kanske är dax att säga rip till mig mobil... Efter i lördags är det ännu mera sprickor och aa, snart är hela skärmen full av dem. Skar mig på min egen mobil idag. Hur lyckas man med de egentligen? Suck. Ska börja att bara använda min iPod tror jag, ingen idé att använda mobilen, kan ju sms, fota, och allt med ipoden så, nu lägger man mobilen i graven. 
Denna helg var väldigt roligt, hade telefon dejt med Anna plus hennes "familj" sedan på lördagen så åkte vi med Dennis till Olle på fest, och som förut så spårade det så alla vart utkastade vid 1,  men det var riktigt kul annars, sedan så åkte jag och Anna hit, lagade fylle mat, snapchata Anders bagge och andra trevliga personen Xd.
Åå, Juste, kmr ihåg att jag drömde något jätte roligt för jag vaknade av mitt egen skratt, medans jag sov, haha, hit ofta händer det egentligen, att du drömmer roligt, skrattar i verkligheten och vaknar av det? XD 






? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR