Girl i like your ASS

"Och det finns så mycket shit som jag kan gå och grubbla på och fortfarande hata på. Men jag har lärt mig en sak, att man alltid ska säga, skitsamma!
Inget spelar längre nån roll nu, jag vänder blicken tittar åt ett helt annat håll. Skitsamma
Om det varit tjafs eller beef, walla brorsan hoppas du kommer långt i ditt liv. Skitsamma
Med tiden kommer allt att rinna bort, så jag väljer att gå vidare för livet är för kort. Skitsamma
Det som sker idag blir det gamla och man fortsätter vandra. Yo, skitsamma."

BY: Allyawan 
Song: skitsamma

Måste bara få säga att just denna text rad är så grymt klockren, haha, love it. Det känns lite som mig, love me or hate me, antagligen älskar mig mig elr hatar man mig med ett fake leende och snackar skit, men allt jag kan säga är skit samma, typ som en låt som jag bombar högtalaren med just nu, det är som om dom intervjuat mig och satt mina ord i lyricsen, 
"Så Lev ditt liv, jag lever mitt. Håll dig på din sida och sluta snacka skit" 
Åå, haha, lilla bitter fittan är tillbaka, känner att om nu ens någon kmr läsa detta så kmr ni inte fatta ett piss, haha, det är bara alla dessa låt texter som är så klockrena, och jag är tvungen att dela med mig av dem.. Hahaha, shit vad jag svamlar om absolut inget, och detta har absolut ingen röd tråd, alls, så ska sluta skriva nu hinna mina tankar flyger iväg och jag ligger på Bahamas igen ;) 







? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR