I'm fighting back

Nu sitter man i denna sits igen, heartbroken, hur många gånger ska man egentligen orka?  3 gånger på 1 år räcker iaf, men nu är det nya tag, skiter iaf vad alla tycker. Jag fick höra stora delar av sommaren att du inte skulle såra mig, fick höra att du gillade mig och skulle kunna tänka dig ett förhållande med mig! Vad hände med det? Ett misstag och du kan inte ens se mig i ögonen och säga vad som är fel? Du har inte ens ett jävla mod att berätta vad som hände! Vad som gjorde att du inte ville ha något med mig att göra! Jag gav dig flera tillfällen att göra det! Ha-ha alla säger att du var en man, men nu börjar jag undra om du inte bara var en liten jävla fjolla! En fjolla är allt vad du är!   Du dissade mig förra fredagen denna fredag träffade jag en kille. Men titta, det var bara dig jag inte ville ligga med!







? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR