ONCE upon A time

sådär, måndag idag, vart tog söndagenvägen? haha, hade det riktigt awesome ute i lördags, stötte på 2 stycken ifrån min gammla klass, det var grymt kul att träffa er igen, riktigt länge sedan sist. vi var ett awesome gäng som var ute, och vi körde hela kvällen, fixade så att födelsedagsbarnet fick sin favvolåt, vi sjöng för henne på tc.
iaf, hade riktigt kul, fortfarande några frågor från kvälle, vem var det som följde efter mig, det var tydligen ingen som var med oss, haha, vrf har jag rivsår på ena bröstet och över ryggen? har inga bilder ifrån kvällen, men det var awesome, haha, kom hem cirka 6-7, var vaken hela natten... fylle ringde .... haha, blir att träffa han på onsdag, mys!
sen var min syrra här söndagen, jag kan inte ha varit rolig att vara med! somnade halv 5-5, somnade i soffan, men när jag vaknade låg jag i sängen, hade svarat på sms och hade sovit i 19 timmar, tror att den där sömnen behövdes, men nu är dett ny vecka och ny människa, haha.
 
imorgon ska jag träffa sophie, vi ska planera Halloween och jag ska till tandläkaren och få lustgas, fett kul XD
En ledig lilllördag utan min "festhalva" vad händer med livet?
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR