Frågor om mig själv...

Namn; Mathilda Karin Berglund 

Ålder: 18

Längd: 1.73-1.74

Sko-storlek: 37, men ibland 36..

Född: I Stockolm

Bor: östertälje 

Gör just nu: Ligger i en säng och kan inte sova. Så försöker underhålla mig Själv. Med att svara på frågor..
 

Allmänna frågor.
 

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, har min charm,  lätt road

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: antagligen så hatar man mig, eller så älskar man mig...  Jag är rätt klumpig...  

Vad är du rädd för: Massor, getingar! Sprutor! Tandläkarn! Humlor! Att bli lämnad själv... 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon,..

Det roligaste jobbet du haft/har: har bara jobbat 1 gång, så mammas jobb förra året.

Har du körkort och egen bil: nej... Men moppe kort, det har funkat som körkort innan jag fyllde 18 ;) 

När tar du ditt körkort: Ingen aning, inget jag tänker på att göra just nu...

När grät du senast: Bara för en liten stund sen... 

När skrattade du senast: 
i Måndags...

Vem åkte du bil med sist: Räknas ambulans personal? Annars mamma och Jennifer :) 

Vem åt du mat med sist: I måndags, mamma, min syrra och Jennifer ;) 

Vem sov du hos sist: Jerry 

Vem sov hos dig sist: min kära Anna panna :) 

Vad var du rädd för när du var liten:  GETINGAR OCH HUMLOR! 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Pinsamt nog att säga, men naken modell och BEACH volleyboll proffs, för dom hade jämnt så grymt snygg kroppar..


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  faktiskt, första gången idag, om det inte räknas när jag stukade fingret i höstas...

Värsta smärtan du råkat ut för: Denna jag upplever just nu...

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: 
Massor, men mest sv. Allt, alla stunder med min farmor...

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:  Japp..   Tyvärr...

Har du någonsin gjort något  sportat: japp, har gjort väldigt mycket olika, fotboll, innebandy, basket, golf, akido elr vad det heter ^^

Har du varit utomlands någon gång: japp, senast var i Indien med min käraste klass. 

Vilken plats var finast: det är olika, stranden och solnedgången var det finaste i Indien men allt annat var fult.

Största stad/städer du varit i: Doha, Stockholm, störta staden i Indien, sen vet jag inte vad det andra heter

Lite mer personliga frågor.
 

Har du någonsin tagit eller provat droger: ja, min medicin räknas som drog..

Rökt: Jag röker. Tyvärr! 

Snusat: Japp, kan faktiskt tycka att det är gott ibland....

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: japp, båda och!! 

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, goc får mig att skratta, visar att han bryr sig om mig, 

Finaste komplimangen du fått: att jag har fina ögon.. Och ty dom tycker lm min personlighet! 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: nej, inte vad jag vet om iaf

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..

Har du någonsin fejkat en orgasm:...nej

Hur många sex-partners har du haft: det beror helt på hur man tolkar saker och ting,.. 

Antingen-eller-frågor:
 

Storstad eller landet: Storstad såklart! Men det kan vara Könt att komm ut på landet iblAnd () 

Hamburgare eller pizza:
Hamburgare, nöff Lögså! 

Kött eller fisk kött:men det finns fisk som är najs n 

Hund eller katt: Hund! 

Aftonbladet eller Expressen: AFTONBLADET! 

McDonalds eller MAX: lägg va! McDonalds 

Vin eller Öl: jag dricker helst öl, för det är allmänt godare... Men vissa viner slår allt... 

Charter- elller skidsemester: eftersom jag aldrig  varit på skidsemester Så blir det nog, charter reaod..

Sverige eller Utlandet: utlandet! Lärt!!

Sport eller nyheter: sporf

Hockey eller fotboll: fotboll helg köTt...

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: ljushåriga killAr! 

Sommar eller vinter: SOMMAR HELT KLART.

Vår eller höst: vår, för det är innan sommaren! 

Flyg eller tåg: olika, flyg för då ska man någonstans... Men tåg för det åker man inte lika länge.. 

Buss eller bil: BIL, är så sjukt trött på att åka buss...


Asa, om det blir något fel...med vad det står... Är det inte mitt fel.. Höhö... Aaa allt  är så sjukt jävla suddigt...  Ser typ inget längre.... Skit läskigt... Har försökt fixa detta i cirka 3.5 timmar nu,   Men nu her jag upp... Puss på er allihopa 
? Anonym

"Min medicin är en drog" BEEEEP, FEL. Gör om gör rätt.

Svar: Vadå gör om gör rätt? Det är en laglig drog...
Mathilda Berglund

? Anonym

Samma som alvedon då eller?

Svar: Verkligen inte, Alvedon är smärtstillande
Jag tar något helt annat!
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR