Kan ej sova...


Eftersom jag ej kan sova, så tänkte jag göra klart den här som jag kom på att jag ej gjort klart... Hehe, så hör kmr det...

19e bilden: En person som är snygg.
Känner nog att alla håller med om detta...

20e bilden: En bild på dina närmaste.
Ojoj, denna blir väldigt svårt att få med alla på en och samma bild... 

Även fast jag  fuckat allt så kmr ni alltid vara mina närmaste vänner...
Finns Inge ord för hur mycket jag älskar dessa pinglor... 


21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

Tror det är dessa människor iaf..

22e bilden: En bild på en tid du saknar.
Sommaren 2013, bästa tiden i mitt liv..
Och bara för typ en vecka sedan..
 
23e bilden: En bild från i somras.

Ojoj,  denna blir svår... Det finns så Fruktansvärt MÅNGA, så tar den här. Alla är lagom bakis, och lyckliga
24e bilden: En bild som gör dig glad.

En riktig vänskaps bild, på en person som alltid gör mig glad...

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.





Dessa personer, får mig alltid att vara glad, elr nästan, man har ju alltid något små tjafs... Men i 99,99% av fallen så får dom mig att bli glad :)

26e bilden: Någon/några 
som du alltid har roligt med.

Dessa personer.. 

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

Haha, efter som jag jämnt är så positiv, så måste det ju nästan bli jag XD, ne. Men denna bild, haha...

28e bilden: En bild på en som inte vet de själv, men som alltid får dig att bli glad

Haha, tror alla andra vet att dom får mig att Bli glada....

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

Det skulle jag nog säga är denna, förutom dom som är tagna ikväll...

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Eftersom jag inte kan/orkar lägga upp på alla, så, får det bli på mig... Kmr ALDRIG, taget om mig själv...

Nu, mår jag iaf lite sämre, allt börjar snurra, och det är jävligt svårt att skriva, tror nog detta har tagit över en timme att göra... Vem visste att det skulle vara så här svårt att hålla i en mobil..? 





? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR