My day!

Vad har jag gjort idag? Har gått i pyjamas i skolan med gosedjur, det var något nytt! Mer då? Köpt nya jeans som är för stora bara för att jag är i stort akut behov av nya jeans tills imorgon då det är Valborg och MÖSSPÅTAGNING!! Har pluggat lite idag också, men sen fastnade jag när BAY möter RMA riktigt spännande stor just nu 0-2 och Ronaldo gjorde nästan mål! GO RMA! Fan! Måste verkligen plugga!!! Men det är så sjukt spännande! Verkligen skit spännande! Det är liksom inte riktigt allsvenske fotboll utan det är fotboll spelade av män! Lite bråkigt och dem spelar så sjukt jävla bra!
Juste, fick en super gullig video av mina kusiner där dem grattade mig till mitt nya jobb! Så sjukt söta!
Nu gjorde Ronaldo 0-3 SÅ SJUKT SNYGGT MÅL! Och han vart nu något hörde inte riktigt vad han sa men han har gjort 15 mål på 10 matcher!








? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR