Nationella prov..... F**k My D**K

Idag har varit en riktigt jobbig dag... Efter 4 timmars nationella, så var kroppen och hjärnan död, ville egentligen bara hem och sova, men bestämde mig för att följa med Anna och boka tatueringstid, efter att virat runt hur länge som helst, så gav vi upp eftersom duktiga Anna hade tittat fel adress och vi var på fel sida av stan.... Så då bestämde vi oss för att åka till min tatuera och fylla i min förra Gadd lite. Efter det var vi båda nog helt jäkla döda! Men eftersom jag är så sällskapssjuk så bestämde jag mig för att hänga med Jennifer till lager 157... Men först sitta och vänta en timme medans hon var på jobb intervju, GRATTIS IGEN!!!! Sedan var det bara att åka till lager 157, och eftersom vi båda var rätt trötta och döda efter nationella, så glömde vi hoppa av bussen där, så då vare bara att vända och åka tillbaka. Och kan bara säga fyfan vad glad jag är att jag är hemma! Är så fruktansvärt trött! Aldrig mera nationella! NEVER!!! Hade iaf en mysig dag utifrån nationella, nu är det bara att tagga till till imorgon! 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR