Beer=bear på fyllan









 
 
Vilken härlig natt alltså, det var tänkt från början att det skulle vara en nykter helg.. men jag och alkohol är ungefär likadant som varje människa och behövadet av vatten, så då vare bara att fixa sig och dra iväg med vin i väskan, och två härliga vänner på tåget, drack och hade kul, kom sedan till daam, där vi skulle fira lucas, vet inte riktigt hur många vi var men vi var väl runt 20 pers, sedan drog vi vidare till nype, och vi lyssnade såklart på mig om hur man ska gå XD, något vi alla ångrar.... jag och att hitta XD, slutade med att vi gick från odenplan till stureplan, I FUCKING KLACKAR, vi sprang också, hälften var nära på att bli överkörda... det var allmänt kaos, men inget kan få oss att sluta tagga. kom till nype och hade skit kul, strippor!!!!!!!!!. massa dans och jag och dennis hade bro talk.. massa bilder... känner bara jävligt lyckad kväll XD
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR