👍




Sista dagen pÄ jobbet imorgon, gud vad fort tiden gott! ska bli kul att komma tillbaka till skolan och snacka skit med ens vÀnner!, hÀnt massa denna vecka, blivit sjuk, men knapprat alvedon, halstabletter och hostmedicin varje morgon och gÄtt till jobbet, vuxenpoÀng? skÀmt ut mig som bara den pÄ jobbet, typ dött för att en lÀkarstudent Àr sÄ jÀvla snygg.. första gÄngen skÀmde jag ut mig som fan,, sÄ det vart ju kört med att ragga... fick ha mina sextankar sjÀlv... sad... haft dem skönaste patienterna ocksÄ, min frÄga till han, vill du duscha idag. hans svar, bara om du Àr med XD, ( han och min humor, han har legat inne hela tiden jag vart dÀr och han har varit min patient, sÄ vi har kommit varandra fett nÀra, kommer sakna han som fan!, varje morgon sÄ satt vi alltid och snackade massa, okej inte bara varje morgon utan typ hela tiden.... kommer sakna min pat)
iaf, fyller Ă„r snart :D, över lycklig, 24 dagar kvar, JIPPI!!! ska pĂ„ dejt snart ocksĂ„, spĂ€nnande! massa saker som hĂ€nder, har sök massa jobb ocksĂ„, planerat mera pĂ„ min och mirres resa, aa, massa nytt liksom :D juste, glömde nĂ€stan det viktigaste, JAG SKA GADDA MIG NÄSTA VECKA ELLER VECKAN EFTER DET!!!!!! SÅ JÄVLA TAGGAD!!!!!!!



? NAMN
Kom ihÄg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR