ViP

Känner att helgen har gått alldeles för snabbt, och den är redan över. i Fredags hade jag en jätte mysig kväll med farmor, vi gick på bio och käkade otroligt god mat på chaio chaio tror jag det hette, vi satt nog i över 3 timmar och bara pratade, hade det så otroligt trecvligt. i lördags så gick jag ut med några från min förra klass plus anna, vi började på hellan där vi hyrde vip bordet, det bästa jag någonsin gjort, vi hade det väldigt trevligt iaf!, sedan drog vi vidare till amba, hade hört att det skulle vara bra där, men jag tycte det sög! jävla skit vakter hade dem också! kom iaf hem runt halv 5 och idag har jag inte rört mig ifrån sängen förutom när jag åkte och köpte sallad i salladsbaren. imorgon börjar jag kl 7, sedan på kvällen kmr söta sophie hit och vi ska ha mys middag, och onsdag ska jag hem till R och slagga där, mys!
 
 
 
? Nadine

fina bilder på alla oss på utgången! skit rolig kväll! här är min blogg förresten (ine.forme.se)

Svar: Haha, visst? Men. Issa var inte lika graciösa XD grymt, nu ska jag stalka bloggen ;)
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR