1 vecka som arbetslös



Nu har första veckan som arbetslös varit! Känns faktiskt inte så konstigt, i min hjärna har jag sommarlov och ska tillbaka till skolan i höst. Det kanske beror på att kah aldrig riktigt satt mig ner och faktiskt insett att jag är det, utan har haft ett fullspäckat schema hela veckan, varje sekund har varit uppbokad. Idag var det först vackra jennifers utspring hon var så fin min lilla tjej! Kan inte fatta att vi alla har tagit studenten. Känns som det var igår vi satt i 4-ans klassrum och lärde känna varande för första gången. 9 år har gått och jag älskar dig fortfarande lika mycket! Vi har våra upp och ner dagar! Men du är fortfarande tjejen jag hade första fyllan med! Alla bus vi gjorde som vi inte ska nämna! 

















? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR