Best day of My life 5/6-2014

Sitter just nu påväg hem från en super mysig pokerkväll med bojsen! Standard att det är jag och killarna på grabb kvällen ^^, förlorade iaf mina mat pengar denna månad... Vilket var 50kr kvar från allt shoppande... Så blir en super diet resten av månaden! 
Sen i torsdags så är jag inte student utan arbetslös! Känns jävligt konstigt att säga! Har ju sagt upp mig från jobben i Norge, kände att jag inte var redo att ta steget dit, så blir att jobba i Sverige ett tag innan jag flyttar dit. Känns lite jobbigt, men endå lite skönt, kmr nog bli till hösten istället, så jobbar nu under sommaren i Sverige och får ihop lite start kapital, och den drar dit.

Min student var iaf den absolut bästa dagen i hela mitt liv! Kundenikte varit lyckligare! Även fast jag stört böla när jag sprang ut så var jag så lycklig att jag trodde käften skulle gå sönder av allt leenden. 









? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR