I dont wanna grow up

Sitter nu hemma en lördagskväll, riktigt skönt faktiskt. igår åkte jag och anna på en spontantrip till Örebro, eller Götlunda rättare sagt. vi bestämde att vi skulle åka på torsdagen när vi var på annas land, så det var at åka därifårn på fredag och dra till Örebro. Hade faktiskt en riktigt stor klumb i magen under resan dit, men det var faktiskt till min förvåning så sjukt kul, det enda jag kan säga, dem där killarna vet hur man fixar en fest, allt från beer pong till jacuutsii. så sjukt jäkla kul, vet inte vad det är, men dem där killarna MUMS! helt sjukt men typ alla är HALLELUJA! länge sedan man hade så riktigt kul. det enda som kan beskriva som bara jag och anna förstår, Arboga = Stor stan!
 
Förutom lite huvudvärk och ont i foten så mår jag tobben, 5 dagar kvar till Studenten och 15 dagar kvar tills jag lämnar sverige!!!!!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR