EX means: Thanks for the EXperience. Our time has EXpired. Now EXit my life!

Bye bye honey, det är så skönt att med några enkla knapptryck göra det omöjligt för han att kontakta mig, och att göra det svårt för mig när jag saknar honom något grymt att bara skicka iväg ett sms. Vet att det är fett omoget att blockera han överallt, men det är något jag personligen måste göra för att gå vidare, jag kmr inte klara av att se om han lägger upp bilder på Facebook. Det är jobbigt nog när någon ringer mig, det knyter sig i magen och en gnutta hopp kmr men det försvinner igen lika snabbt som det kom. Just nu vet jag att jag tycker detta är jobbigare än han gör, men om 1 år när jag har gått vidare och lever lycklig, så är han fortfarande en äcklig knarkare.  



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR