Vad ska jag göra?

Har inte upptataderat på länge, men det har inte hänt så mycket, elr har skaffat kille, det är väl det, spenderat massa pengar, det också, och umgåtts en hel del med vänner, inget udda där. Just det här med att ha kille, är fortfarande osäker på om det är något för mig, just nu iaf, även fast han är världens finaste, så vet inte jag om jag kanske hellre är singel och fuckar ur nu medans jag är ung? Vad fan ska jag göra? Känns som jag sitter mitt i detta och vet inte hur jag ska göra. Det var skönare att gilla någon mer än den gillade mig, för då visste man att det iaf var jag som skulle bli sårad. 


? Nadine

Täck aldrig på livet du hade innan endast går ut på om du är singel eller inte. Du kan fortfarande gå ut, fucka ur, men vill du hångla så hångla med en tjej. och tänk inte heller på att han är en bra kille.
Är han en bra kille för dig? mår du bra? är du kär? och viktigaste frågan, skulle du kunna se honom som någonannans och inte din?
vissa saker förändras, men ibland är det inte dåligt. det finns alltid nackdelar. Men det finns inget bättre än att dela sitt hjärta med någon som man kan se som sin genom livet.

ser du honom som "jo men det här kan hålla ett år" ja då är det fel. Du ska se honom som det allt genom alla tider tills motsatsen är beviad. Man ska aldrig veta om det håller 3 månader eller 30 år
Kärlek till dig min fina <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR