Den bästa tiden i mitt liv, det är den tid som är nu!

Sitter just nu och väntar på att min sambo ska komma hem, så jag kan berätta om min underbara dag på jobbet, riktigt roligt! känner mig så uppskattad när patienter ger än blommar för att dem tycker man gjort ett sånt fantastiskt jobb. lycka!
 
ikväll blir det utgång med grabbarna och Nadine, sen imorgon blir det hemma match med grabbarna, så härligt bra slut på en kort jobb vecka, sedan på onsdag blire att åka till åtvidaberg och sen på torsdag är det valborg tror jag? tror det blev att åka till uppsala då, men är verkligen inte säker, en brud med ingen koll här XD. roligt kommer det iaf bli! Nu ska jag kolla lite fotboll på tv, mitt älskade west ham united spel och det vil man ju självklart inte missa!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR