Riktigt undrbar längtan!

Varje andetag, varje natt och dag.
 
Jag är verkligen så taggad för dessa kommande dagar, det riktigt pirrar i kroppen på mig!, imorgon blir det att åka förbi farmor på lite påskmiddag för att sedan dra vidare på "fest" och träffa patrik, niklas, henok och lite andra puddingar. ska bli riktigt kul! sedan på måndag blire hemmapremiär!!!! så sjukt taggad! blir att föra med massa folk allt ifrån martin, martin ovh björn till BA, så sjukt taggad!, sedan blire jobba någon dag och få mitt blodprovsdeligering, ägde riktigt hårt igår när jag gjorde det, så nu ska jag bara visa upp mina kunskaper en gång till så har jag min deligering. så sjukt glad! under veckan ska jag också få kateterdeligering!, sjukt roligt. sedan på torsdag bär det av med några killar ifrån BA till malmö för att se årets första bortmatch. så sjukt taggad! som sagt som ni kan se riktigt underbara dagar väntar!.  
 
 
 
 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR