suprise mothafucka

Vilken galen dag det var igår alltså, vinst med 3-0 grymt lycklig, bästa kvällen på länge, vi gick till Dick Turpins igen, vakterna kände igen oss, folk hälsade när man kom in, märks att man har kanske varit på lite för många matcher XD, träffade killarna från black army, drog vidare till offside med några, och det är där ddet sjukaste hände, alltså, helt otroligt! i toa kön, nog ingen kan gissa vilka som stod där, helt galet! jo, dem som misshandlade mig, äntligen fick man ett ansikte på personerna, och vi kunde inte ha sprungit på dem på ett bättre tillfälle, för gissa vilka vi hängde med? jo, tydligen ett par killar ifrån firman boys. vad är oddsen, att man träffar på dem som skadade mig när man har firman boys bakom ryggen!helt amazing, aldrig sett ett par människor som kämpade så för att jag skulle ta tillbaka polisamälan, mitt enda svar ALDRIG. i will win this fight! som sagt, länge sedan man kände sig så trygg!
åter till annat, åtvid på onsdag, sjukt taggad, redan snackat med vissa som ska man, super jävla taggad! kan inte säga det oftare men fan vad jag älskar mitt liv!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR