Bes Friend

Sitter och små skrattar för mig själv i väntan på att min sambo ska ringa, tanken är ju fasansfullt rolig! kan inte sluta garva. titta, titta där nere ser du pappa! ungen i ena handen och bärsen i andra medans man hoppar och skriker på norra stå ! vem vet i början på oktober kanske det inte är en tanke, utan kanske står där med en unge i famnen? vem vet, man kan aldrig förutspå hur saker kommer att bli! men en sak kan jag förutspå,inom 2 år, kommer jag ha köpt en egen lägenhet i solna och flyttat härirån, inom två år, kommer jag ha åkt minst 3 gånger till canada och hälsa på min bästa vän. inom två år kommer jag och min sambo ha dödat varandra minst 3 gånger. inom två år, kommer min kärlek för dig att öka gånger det antal jag blundar varje dag i två års tid.
 
Kan inte den dumma bion ta slut någon gång så jag kan få garva med sambon min! döööööööööööööööööör! HIttade precis massa roliga bilder ifrån världens bästa sommar för några år sedan XD, går nog inte förklara hur rolig den sommarn var och hur mycket jag garvar nu!!!, fasansfullt hur fula/roliga bilder det är!. och som lovat!, så är dem privata bland oss 3!
 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR