På måndag börjar jag igen.!.!

vet inte vart jag ska börja, känns som om allt är kaos nu, mycket som forsar runt i huvudet. inte det att jag är olycklig, utan känner mest nojja över att fylla 20. jag hade så mycket planer på vad som skulle hända innan jag fyllde 20, och det känns som om jag bara kommit halvvägs. så mycket jag vill göra innan jag blir gamal. är redan halvvägs till 40... Har iaf fixat ett nytt jobb, känns skönt, hatar att vara ledig, så går troligtvis intro nästa vecka. Känns skönt att inte vara arbetslös, och slippa leva på päronen, känns lagom pinsamt att behöva leva på sina föreldrar när man ska fylla 20 år. 20 årsdagen är iaf planerad, ska bli så jäkla kul, är så sjukt jävla taggad faktiskt, 20, wow, jag ska fylla 20 det är helt sjukt, 20 år, 
 
kanske ska ta och svara på sms jag fick ifrån dig, vet bara inte riktigt vad jag ska börja. så svårt, det enda jag suttit och tänkt på dem senaste dagarna är hur jag ens ska börja. hur ska man svara på ett sådant sms? 
 
HAha, reklamen på djurgårdens försök att locka folk till matchen, bananer är för apor XDDDDD. 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR