Tack för den bästa dagen/helgen i mitt liv!

Hade verkligen en helt underbar 20-års dag. Började firandet i fredags med Nadine, vi började på sviten och drog Sedan till soap bar, där var det 25 årsgräns så min åldersnoja försvann kanska snabbt. På lördag drog vi ut igen och den här gången var vi några vänner som började förra på Hellan och sedan på Göta, så standard det bara kan bli, blev så sjukt glad av att vi alla höll ihop, brukar vara svårt när man är så många. Men hade verkligen en sån sjukt jävla underbar kväll, stannade tills dem stängde drog till donken och missade precis nattbussen hem. Kom hem cirkus 6 på morgonen, vi alla var döda på söndag, men det var så värt det. Den stora dagen kom och jag väcktes kl 9 på morgonen med presenter och sång, älskade vänner, sen kom alla gäster vi som är 20 drog till systemet och sedan var festen igång. BÄSTA KVÄLLEN I MITT LIV! Tack alla som var med och firade in mig i vuxen livet! Love to you! 










? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR