Do it all night

I fredags vart det ett mysigt häng hos anton, och självklart så slutar kvällen med att jag gör illa mig och får en fimp i ansiktet, vrf händer alltid det mig? haha, aja, olycker händer speciellt mig, kom hem sedan kl 12 på lördagen somnade och vaknade vid 1 på söndag och då vare bara att gå upp klä på sig och dra til solna där mötte mina underbara vänner! kan inte fatta att jag har träffat så mycket vänner detta år, och helt underbart att vi alla har så mycket gemensamt! vällen som började på DT och avslutades där, kan inte bli mer en bra där. och underbara fredde som skulle stänga stället drog redan vid 10 hahaha, så besviken! men det är inte lätt att börja vid 12 på dagen... alltså haha! matchen var rolig förutom att min mage fucka ur så man satt med D****e under stora delen av första matchen så missade två mål... alltså trodde mitt arsel håll skulle gå sönder där ett tag XD hahaha. Idag var det träning igen, och det gick väl bra med tanke på att halva laget var bakis ifrån igår (Y) men vi har långt tid kvar eftersom råttjävlarna vart framflyttad för att det krockade med aik matchen i grekland, så man hinner träna lite till, tur det så jag kan spanna in snyggingen i målet, dreeeeeglar! imorgon är det träning igen, kul kul, sen på önsdag så är det AIK ishockey första isträning så då blire att dra med BA och BL plus så har jag fått med ida och olivia, så kommer bli sjukt kul! och efter det DT!!!! och på torsdag är det match emot något grekiskt lag :S och DT efter det! haha, sen på söndag blire PEKING AWAY!!!! kommer bli så kul! sen vet jag faktiskt inte vad som kommer hända i helgen! 
och här kommer såklart bilder ifrån förra veckan! bara att njuta! 
min standard stund på jobbet!
dessa två härliga människor som bokar en resa till grekland på fyllan!
jag och underbara Ida i fredags!
Snygga jag på jobbet 
Så här ser jag ut efter en fest i danderyd...
OCH SIST MED ABSOLUT INTE MINST! PATRIK CARLGRENS AOTUGRAF!!!!! VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR