Make it burn

Har haft en helt underbar dag på jobbet idag, verkligen älskar mitt jobb! länge sedan jag kunde säga något sånt, men gud jag verkligen längtar tills jag får jobba igen ^^, det är så kul! och så roliga saker jag får göra! och kunde inte haft bättre kollegor! underbara! huddinge sjukhus, det är mitt sjukhus att jobba på! och solna men det blir i framtiden! iaf imorgon (idag) är det match, ska dra in tidigare och försöka få carglrens autograf! hoppas! blir att dra med r, p, c, p, a, k, f, och några till jag aldrig kommer ihåg vad dem heter XD alltså jag och namn, tog mig nog ett X antal matcher innan jag kom på vad dem jag kan namnet på heter XD
Det är iaf över mellan mig och M, det är nog lika bra det, han hade så svårt för mig och C och att vi fortfarande umgås, vrf ska killar ha så svårt med att man umgås med någon man har legat med? aja, ingen ont för mig, hade ju vetat att det var över ett tag så har redan gått vidare (Y) Norraståslampan har ingen vila här inte XD. ska kanske träffa en ifrån BA någon dag nästa vecka, och vem vet, snart kanske antalet killar ifrån BA höjs höhö, haha, så rolig! nee, ska fortsätta snacka med honom nu och kolla på PH danmark. 
Här km 3 bilder som är helt opassande till inlägget ^^
Har alltid undrat hur en ex-man och ex.fru kan vara så bra vänner? ;)
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR