We belong together

Har precis bokat en resa till Kalmar på söndag, ska bli så skönt att åka på borta match och komma bort ifrån stockholm över dagen, skippa allt jävla drama mellan mig och M. Bara få umgås med folk som gör mig underbart lycklig. vet dock inte om han kmr bli ännu mera piss off eftersom en av dem jag åker med är C, aja, man märker ju. det kommer endå aldrig bli något med M. tror det beror på att vi började på olika plan, och då kan man inte "tvinga" ihop det även fast båda gillar varandra grovt mycket. Även fast jag vill ha ett förhållande så trivs jag nog med at vara singel för mycket för att det ska funka. aja, nog om det.
Jobbar veckans sista dag imorgon, och sen har jag bara två pass kvar på södertälje, sen börjar det nya äventyret på huddinge, verkligen så taggad! längtar så att jag dör! ne, ska hoppa in i duschen nu och sen laga lite mat! och sen blire sova, kommer bli en lååång helg. massa massa planer!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR