Moahahha

Precis kommit hem ifrån nya jobbet, shit vad jag älskar det! Huddinge sjukhus, där har vi det! ska iaf säga upp mig på måndag... skit nervös för det, har aldrig gjort det förr... iaf sitter också och bokar borta match biljetter till Kalmar den 5/7 och sen blire AIK i Europa den 2 och 9 juli :D, älskar det! många resor med mitt älskade gäng! dock vet jag ej om jag åker med Sol elr BA till kalmar... man blir någ BA eftersom det är min la familia! dock kan det bli lite stelt eftersom jag är Norraståslampan/BA slampan XD hahaha, specielt om M och C och F och R ska med allihopa hahahhahahahah XD kan bli lagom stelt XD för att man inte ska tro för dåligt så har jag faktiskt inte legat med alla, utan bara en, gissa vem? XD 
midsommar kmr bli legendarisk, awesome! typ det som hänt! 
 
 
Här kommer lite snyga egobilder på mig ifrån dessa tre dagar denna vecka: 
 
? Ida

det var ju sant när du skrev det iaf XD

Svar: Haha, mycket kan hända på ett dygn 😂
Mathilda Berglund




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR