ångvält?

igår, ja vad ska man säga om igår, den var allt annat än det man förväntat sig, haha, skivan var hur mysig som helst, härliga människor, men gammal som jag är och trött eftersom min kropp inte vill sova längre än till 7-8 på morgonen, så är man rätt trött vid 11. jag och olivia drog därifrån runt typ 1 och satte oss på BK och käkade, missade precis nattbussen hem, och nästa skulle typ gå om 3 timmar, satte, jag satte mig och väntade på BA bussen som skulle komma vid 2, så skulle jag sova hos en polare där, mycket skönt! inte för att det vart mycket sova för att han skulle iväg 8:00 satte! aa, men det var väl roligt. idag är jag 100% död, känns som om jag blivit överkörd av en fucking ångvält. juste, dem ringde ifrån en avdelning på huddinge som ville ha mig, så ska gå dit på måndag och se ifall det funkar, känns så kul att dem hör av sig till mig och att jag inte ens sökt jobbet, utan dem har hört att jag är bra och vill ha mig! härligt härligt!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR