Everybody knows that you talk talk talk

Ledig igår och idag, så himla skönt faktiskt, det behövdes, även fast inte vart någon sovmorgon någon av dessa dagar så är det endå skönt att komma upp innan 9 när man väl är ledig! Man hinner göra så mycket bra saker (se många avsnitt av en serie). Imorgon blir det att jobba till och med fredag, sen helg, så skönt! På lördag kmr lite folk över, ska bli väldigt kul att få umgås lite med the gang. Så man får se hur det blir. Lite chill krök och snacka skit om alla som inte är här, det bästa som finns 😍 nej men mys ska det bli iaf. 
I söndags så var det match och som standard efter matchen drog vi till DT och hängde med rödljus och några andra, alltid lika roligt att träffa killarna. Vi fick en VIP inbjudan till en privat fest, japp det fick vi. Älskar att man börjar komma in i gänget. Det känns bara så sjukt jobbigt att jag inte kan åka med till Göteborg den 21, det gör verkligen ont i hjärtat, men ibland måste man välja sin bästa kompis studentskiva även fast det gör ont i mitt AIK hjärta. 
Mer då? Vet faktiskt inte, stor och hasar mellan två olika killar, vet inte riktigt vad jag ska göra elr vem jag ska välja, vrf ska alltid verkligheten innehåll tuffa val? I dont like that! Men förhoppningsvis så vet jag vem jag ska välja på söndag. Annars får man kanske dejta båda tills man vet? Nej men, ärligt nu! Vafan ska jag göra? 





? Anonym

Tuttar!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR