Vi är black army, vi kallas faktiskt så, och börjar ni mucka så ska ni faktiskt få! vi ska visa Sverige hur läktarvåld ska gå till!

Länge sedan sist, och mycket har hänt, på något sätt är det någon som har hittat min "välkända" blogg och min insta. Och tydligen är det sjukt diskriminerande mot mig själv att hetta norraståslampan på instagram... haha förlåt men va? jag tror det stör dig mer än vad det stör mig haha. iaf, mycket har hänt, åkte upp en sväng till Luleå, det gick väl väldigt bra, man lever bara en gång så vrf inte? dock kommer det inte funka, vet inte vad vi tänkte, 18 timmar bara enkel väg... men men, som sagt norra stå slampan tar ju aldrig ro. 

Ångrar faktiskt lite att jag är så dålig på namn... fan att jag inte kommer ihåg vad du hette... du var så trevlig(grym) satte ;), 
Känns som om jag just nu har många bollar i luften och att jag kanske borde ta det lite lungt, men vafan livet funkar inte så och man lever ju bara en gång. men känner typ kan man vara typ "kär" i 3 killar samtidigt? elr inte kär, verkligen inte kär, helt fel ord. men typ gilla? alla 3 är fina på sitt sätt, men aa, jag vet inte, det kanske inte är så smart att leta killar bland hulliganer och alla andra supportergrupperna, för då är alla lika ganla och tokiga som jag är... 
Haha, aja, loving life och min fina "vän" är påväg hit ^^ och imorgon är det MATCH! tagga!
 
 
 
 
? Anonym

nice




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR