De bara är så

Återigen är det helg, dock jobbar jag denna och två helger framåt, det görfaktiskt inte mig någonting eftersom jag lagt schemat själv efter hur AIK spelar, så missar inga matcher eller någonting, toppen ju!. 
Igår hade jag en sjukt mysig kväll med Olivia, vi åt och tittade på hennes nya lägenhet, sjukt mysig haha.
ikväll är planen att bara chilla och kanske åka hem til A framåt kvällen, men får se hur det blir med det, det är så svårt att träffas numera med att vi jobbar olika tider... Men planen för ikväll är iaf att jag ska åka hem till han och vänta på han där haha, får se om jag orkar det.
Imorgon ska jag träffa en efterlängtad vän efter jobbet! som jag saknat henne, efter det kanske det blir att åka hem till A elr så åker jag bara hem eftersom jag jobbar på söndag, och på söndag efter jobbet ska jag troligtvis träfa Johan, länge sedan sist, haha. och på Måndag är det fotboll!!! hyper taggad på det! 
Ja det är väl lite om vad som kommer hända dem närmsta dagarna.nu ska jag fortsätta se min mesiga men beroendeframkallande serie haha. 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR