En bra vecka rent ut sagt

Är hemma hos A just nu, alla sover förutom jag som inte kan somna eftersom jag inte kan sova med Andreas ikväll :( han har Melissa denna helg så vi sover i olika rum :( hmm, tråkigt men men vad ska man göra? 
Igår så var vi ute och drack några öl på magget, jätte mysigt, när vi kom hem sen så satt jag och Andreas och pratade i säkert 4 timmar om allt, var så otroligt kul och mysigt, sånna kvällar är så otroligt värda! Sen på morgonen låg vi bara och myste och sedan åkte vi och fiskade, fick dock ingen fisk. 
Imorgon jobbar jag, ska bli kul, tråkigt bara att åka härifrån, jobbar hela helgen tyvärr så blir säkert att sova hemma då, jätte tråkigt, har inte varit hemma på närmre 1 vecka. Inte bra! 
Nu ska jag försöka sova lite! 
Jag och A är så otroligt mysiga och gulliga mot varandra haha




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR