H to The ora

Du heter: Mathilda Karin Berglund
Smeknamn: Britt-Marie, rosakepsen
Låt som när du är ledsen sörjer till?
I hurt myself
Beroende av: 
Närhet,mobil, cigg, mat
Vad tror folk om dig?
Att jag är en fotbollshuligan
Vad får du oftast komplimanger för?
Brösten
Hur imponerar man på dig?
Heja på AIK
Brukar du skratta för dig själv? 
Jämnt, jag är för rolig 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Haha, jävla CP! Du vet ju att jag menar det tjockis, sluta vara ett mongo din fitta ;)
Var bor du?
Lite överallt. Men Östertälje
Trivs du där?
Nej
Har du haft sex idag:
Ja
Hur svarar du i mobilen:
Hallå
Vem ringde du senast?:
Andreas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Okej jag kmr 
Antal timmar sömn inatt:
Ungefär 7 timmar
Sov du ensam: 
Nej
Brukar du komma i tid:
Ja, jag tycker inte alls om att komma för sent, kommer hellre lite innan
Hur känner du dig nu:
Tjock, svullen, trött och glad
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt, grått..tråkiga färger men passar till allt!
Vad tycker du om fötter:
Hatar fötter, så vidrigt
Vad saknar du: 
Inget
Hade du en bra kväll igår:
Ja, mysig kväll med Andreas
Favorit dryck på morgonen:
Juice eller mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Olika men mellan 10-2
Är du blyg?:
Nej, men jag kan ha en väldigt tillbakadragen stil när jag träffar nya människor
Sysslar du med någon idrott: 
Hoppa på norra stå, typ det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja
Har du spytt offentligt:
Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Helikoptern med kuken
Är du nöjd med ditt liv: 
Ja
Är du bortskämd:
Lite grann
Vad gör du i morgon: 
Jobba
Vad är det värsta du vet?:
Fötter
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja
Vad är det finaste du fått?:
Lägenhet
En speciell dag du minns:
Vet ej
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Kompisar
När grät du senast: 
Tisdags
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa en båt
Vill du gifta dig: 
Ja
Vill du ha barn: 
Ja
Är du musikalisk?:
Nej
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna: 
Nja, händer väl någon gång ibland 





? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR