lilla veckan som gått

Lördag, och detta är första helgen på jag vet faktiskt inte hur länge, 1 år som jag sitter hemma? haha, elr var ju ute igår, men en lördag, så sitter hemma och äter thai och snackar med typ alla i telefon haha. 
igår var det match på hovet igen, och kvällen skulle slutat hos J men det vart ändrade planer och jag sov hos A istället mys var det och vi har snackit typ hela dagen idag. Men förvirad som jag är så känns det som att det går sjukt fort och aa,jag vette fan haha, kanske måste be om ursäkt till en annan person, så han inte får reda på att jag träffat en ny genom andra, hur fan ska man säga det? aja, får försöka lösa det på något sett hehe, vad ska man göra... aja, förhoppningsvis kanske jag sover jag hos J ikväll, skulle vara mysigt, jag som hatar att sova själv. mer då? har gaddat mig, sjukt nöjd med den, sjukt snygg love it! 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR