Goa dagar leder till Goa kvällar!

Precis träffat nadine, länge sedan sist och mysigt som bara den, tills man insåg hur gammal man är och man springer på en som gick i sin lillasysters klass... Omg jag dör! Efter det, åkte jag hem... Fuck detta! Vrf ska man bli gammal, hallå! Var är detta för skit? 
Men iaf, det var sjukt mysigt innan det hände. Bara att sitta och prata om allt man missat och snacka ikapp allt som hänt, och bara snacka skit om allt och alla som inte är där, typ det man lever för! Så mysigt! Detta måste göras igen! Man får aldrig nog av att träffa barndomsvänner! 
 
Nästa vecka blir också en bra vecka, tisdag, hockey, onsdag basket derby, och lördag blir det borta match till Norrköping! Så taggad! Hoppas jag hinner med innebandyn också! Skulle bra kul att stanna in snyggingen 😍 dör för han alltså! 
Och sen den 1/2 ska jag tatuera mig igen! Där kan man snacka om att vara över taggad! Haha, AA, det var väl typ det som hänt lite denna vecka! 
 
Och ja, saknar sommaren!
Vara small, brun och snygg!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR