blivit med båt

Idag är jag hemma för första gången på cirka 3 veckor, känner typ panik över det haha. sova hemma, vad är det? Jobbar sista dagen för veckan imorgon, sen är jag ledig hela helgen, ska bli så skönt! föroppningsvis så blir det att hänga med Andreas och Melissa i helgen. och på söndag ska jag träffa bågra kära vänner och sen på eftermiddagen så ska jag fira min kusin som fyller 11, hon har blivit så stor! galet! 
Snart ska jag väl chilla iväg och hämta ut lite paket som kommit på posten och sen bara köpa typ en pizza och äta haha, orkar inte laga mat! har ju varit n wifey åt andreas nu i 3 veckor, så nu ska jag skäma bort mig med lite onyttig mat haha. 
På måndag är det derby, super taggad till det! ska bli super roligt! 
Haha, Andreas brände sig ordentligt ute på båten 😂
Mysigaste helgen ute hos Andreas föräldrar, Melissa sa att hon tyckte om mig, det är kärlek det ^^ 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR